ОЦІНЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК В ОНЛАЙН НАВЧАННІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31494/2412-9208-2023-1-1-305-316

Ключові слова:

усна комунікація, оцінювання розмовних навичок, оцінювання онлайн, дистанційне навчання, комунікаційна взаємодія.

Анотація

Ця наукова стаття досліджує складнощі оцінки навичок усного мовлення онлайн в контексті онлайн-курсів. Незважаючи на те, що онлайн-навчання стає все більш популярним, і багато закладів освіти переходить на цей режим, все ще існує недостатньо емпіричного уявлення про створення онлайн-курсів, які враховують правильну оцінку. Дослідження має на меті заповнити цю прогалину, зокрема щодо викликів та стратегій, пов'язаних з оцінкою навичок усного мовлення онлайн. Стаття підкреслює багатогранність оцінки усного мовлення та комунікативної компетенції. Оцінка навичок усного мовлення потребує гнучкості, оскільки студенти зростають і переходять з одного вікового періоду в інший. Також обговорюються виклики онлайн-оцінки, включаючи наукову нечесність, яка може заважати справедливій оцінці. Плагіат, перевірка ідентичності та обман визначаються як ключові виклики при онлайн-оцінці. Крім того, додатковими бар'єрами в онлайн-навчанні студенти є відсутність мотивації, нереалістична інформація та недостатнє спілкуванням з викладачами. У відповідь на ці виклики стаття визначає різноманітні стратегії та технології, які можуть бути використані для оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах. Серед них формативні онлайн-тести, які забезпечують швидкий зворотній відгук та допомагають розвивати впевненість і підтримувати практику, а також сумативні тести, які випливають з формативних тестів. Стаття пропонує педагогам зосередитися на позитивних сприйняттях та результативності студентів в онлайн-навчанні, щоб розробляти кращі практики. Загалом, підкреслюється важливість розуміння особливостей оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах та надає інсайти щодо викликів та стратегій, пов'язаних з цим процесом. Ураховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на онлайн-оцінювання, педагоги можуть розробляти більш ефективні та залучаюти онлайн-курси, що сприяють успіху студентів.

Посилання

Abdel Latif, M. M. (2021). Coping with covid-19-related online English teaching challenges: Teacher educators’ suggestions. ELT Journal, 76(1), 20–33. https://doi.org/10.1093/elt/ccab074 [in English].

Al-Adwan, A. S., Albelbisi, N. A., Hujran, O., Al-Rahmi, W. M., & Alkhalifah, A. (2021). Developing a holistic success model for sustainable e-learning: A structural equation modeling approach. Sustainability, 13(16), 9453. https://doi.org/10.3390/su13169453 [in English].

Bailey, A. L. (2010). Assessment in schools – oracy. International Encyclopedia of Education, 285–292. https://doi.org/10.1016/b978-0-08-044894-7.00327-4 [in English].

Barthakur, A., Kovanovic, V., Joksimovic, S., Siemens, G., Richey, M., & Dawson, S. (2021). Assessing program-level learning strategies in moocs. Computers in Human Behavior, 117, 106674. https://doi.org/10.1016/j.chb.2020.106674 [in English].

Bdair, I. A. (2021). Nursing students' and faculty members' perspectives about online learning during COVID-19 pandemic: A qualitative study. Teaching and Learning in Nursing, 16(3), 220–226. https://doi.org/10.1016/j.teln.2021.02.008 [in English].

Benson, A. D. (2003). Assessing participant learning in online environments. New Directions for Adult and Continuing Education, 2003(100), 69–78. https://doi.org/10.1002/ace.120 [in English].

Boitshwarelo, B., Reedy, A. K., & Billany, T. (2017). Envisioning the use of online tests in assessing twenty-First Century learning: A literature review. Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 12(1). https://doi.org/10.1186/s41039-017-0055-7 [in English].

Consiglio d'Europa. (2020). Common european framework of reference for languages: Learning, teaching, Assessment: Companion volume / conseil de l'europe (editor). Council of Europe. [in English].

De-Marcos, L., Domínguez, A., Saenz-de-Navarrete, J., & Pagés, C. (2014). An empirical study comparing gamification and social networking on e-learning. Computers & Education, 75, 82–91. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2014.01.012 [in English].

Dridi, M. A., Radhakrishnan, D., Moser-Mercer, B., & DeBoer, J. (2020). Challenges of blended learning in refugee camps: When internet connectivity fails, human connection succeeds. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 21(3). https://doi.org/10.19173/irrodl.v21i3.4770 [in English].

Dumford, A. D., & Miller, A. L. (2018). Online learning in higher education: Exploring advantages and disadvantages for engagement. Journal of Computing in Higher Education, 30(3), 452–465. https://doi.org/10.1007/s12528-018-9179-z [in English].

Ferst, P. (1999). Orienting oracy: Empowerment or enslavement. Journal of Further and Higher Education, 23(2), 257–267. https://doi.org/10.1080/0309877990230209 [in English].

Fuller, C. J. (2001). Orality, literacy and memorization: Priestly education in contemporary South India. Modern Asian Studies, 35(1), 1–31. https://doi.org/10.1017/s0026749x01003717 [in English].

Goodsett, M. (2020). Assessing the potential for critical thinking instruction in information literacy online learning objects using best practices. Communications in Information Literacy, 14(2). https://doi.org/10.15760/comminfolit.2020.14.2.4 [in English].

Guerrero-Roldán, A.-E., & Noguera, I. (2018). A model for aligning assessment with competences and learning activities in online courses. The Internet and Higher Education, 38, 36–46. https://doi.org/10.1016/j.iheduc.2018.04.005 [in English].

Guo, P. J., Kim, J., & Rubin, R. (2014). How video production affects student engagement. Proceedings of the First ACM Conference on Learning @ Scale Conference. https://doi.org/10.1145/2556325.2566239 [in English].

Hamid, S., Waycott, J., Kurnia, S., & Chang, S. (2015). Understanding students' perceptions of the benefits of online social networking use for teaching and learning. The Internet and Higher Education, 26, 1–9. https://doi.org/10.1016/j.iheduc.2015.02.004 [in English].

Harzing, A. W. (2007) Publish or Perish. Available from : https://harzing.com/resources/publish-or-perish [in English].

Healey-Benson, F. (2021). Authentic vlogs. Designing Courses with Digital Technologies, 118–122. https://doi.org/10.4324/9781003144175-25 [in English].

Hendrix, E. (2016). Assessing student stress in clinical laboratory science programs: Online versus face-to-face. Clinical Laboratory Science, 29(2), 99–100. [in English].

Hill, B. (2021). It's good to talk: Speaking up for Oracy in the management classroom. The International Journal of Management Education, 19(2), 100462. https://doi.org/10.1016/j.ijme.2021.100462 [in English].

Hughes, L. J., Mitchell, M. L., & Johnston, A. N. B. (2019). Just how bad does it have to be? industry and academic assessors' experiences of failing to fail – a descriptive study. Nurse Education Today, 76, 206–215. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2019.02.011 [in English].

Kaldahl, A.-G. (2019). Assessing oracy: Chasing the teachers’ unspoken oracy construct across disciplines in the landscape between policy and freedom. L1 Educational Studies in Language and Literature, 19, Running Issue (Running Issue), 1–24. https://doi.org/10.17239/l1esll-2019.19.03.02 [in English].

Kereluik, K., Mishra, P., Fahnoe, C., & Terry, L. (2013). What knowledge is of most worth. Journal of Digital Learning in Teacher Education, 29(4), 127–140. https://doi.org/10.1080/21532974.2013.10784716 [in English].

Ladyshewsky, R. K. (2014). Post-graduate student performance in ‘supervised in-class’ vs. ‘unsupervised online’ multiple choice tests: Implications for cheating and test security. Assessment & Evaluation in Higher Education, 40(7), 883–897. https://doi.org/10.1080/02602938.2014.956683 [in English].

Lazarevic, B., & Bentz, D. (2020). Student perception of stress in online and face-to-face learning: The exploration of stress determinants. American Journal of Distance Education, 35(1), 2–15. https://doi.org/10.1080/08923647.2020.1748491 [in English].

Lim, D. H., & Morris, M. L. (2005). The effect of flexible learning delivery format on online learners' learning, application, and instructional perception. Journal of Educational Technology Systems, 33(4), 385–397. https://doi.org/10.2190/dgpy-qygn-qgj3-6d6j [in English].

Liu, Z.-Y., Lomovtseva, N., & Korobeynikova, E. (2020). Online learning platforms: Reconstructing modern higher education. International Journal of Emerging Technologies in Learning (IJET), 15(13), 4. https://doi.org/10.3991/ijet.v15i13.14645 [in English].

Long, E. (2021). An experiment in how to teach strategies for effective classroom interaction. Meaningful Teaching Interaction at the Internationalised University, 184–195. https://doi.org/10.4324/9780429329692-15 [in English].

Magal-Royo, T., Garcia Laborda, J., Mora Cantallops, M., & Sánchez Alonso, S. (2021). Alternative computer assisted communicative task-based language testing: New Communicational and interactive online skills. International Journal of Emerging Technologies in Learning (IJET), 16(19), 251. https://doi.org/10.3991/ijet.v16i19.26035 [in English].

Mercer, N., Warwick, P., & Ahmed, A. (2017). An oracy assessment toolkit: Linking research and development in the assessment of students' spoken language skills at age 11-12. Learning and Instruction, 48, 51–60. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2016.10.005 [in English].

Moussa, N. (2021). Assessing the higher education settings after the transition to online learning: Exploring teaching, assessments, and students’ academic success. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 20(12), 159–173. https://doi.org/10.26803/ijlter.20.12.10 [in English].

Oliver, R., Haig, Y., & Rochecouste, J. (2005). Communicative competence in Oral Language Assessment. Language and Education, 19(3), 212–222. https://doi.org/10.1080/09500780508668675 [in English].

Olt, M. R. (2002). Ethics and Distance Education: Strategies for Minimizing Academic Dishonesty in Online Assessment. Online Journal of Distance Learning Administration, (3)5. [in English].

Osborne, D. M., Byrne, J. H., Massey, D. L., & Johnston, A. N. B. (2018). Use of online asynchronous discussion boards to engage students, enhance critical thinking, and Foster staff-student/student-student collaboration: A mixed method study. Nurse Education Today, 70, 40–46. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2018.08.014 [in English].

Parkes, R. S. V., & Barrs, V. R. (2021). Interaction identified as both a challenge and a benefit in a rapid switch to online teaching during the COVID-19 pandemic. Journal of Veterinary Medical Education, 48(6), 629–635. https://doi.org/10.3138/jvme-2020-0063 [in English].

Paulsrud, B. A., Gray, D., & Dodou, K. (2021). Video assignments. Designing Courses with Digital Technologies, 107–111. https://doi.org/10.4324/9781003144175-23 [in English].

Pollard-Durodola, S. D., Mathes, P. G., Vaughn, S., Cardenas-Hagan, E., & Linan-Thompson, S. (2006). The role of Oracy in developing comprehension in Spanish-speaking English language learners. Topics in Language Disorders, 26(4), 365–384. https://doi.org/10.1097/00011363-200610000-00008 [in English].

Reusch, C. F. (2021). Emerging Researchers' Conference ECER 2021. Orality or Oracy on the Agenda – How do Policy Documents Frame Oral Competencies? Copenhagen, Netherlands; Aarhus University/University College. [in English].

Rovai, A. P. (2000). Online and traditional assessments: What is the difference? The Internet and Higher Education, 3(3), 141–151. https://doi.org/10.1016/s1096-7516(01)00028-8 [in English].

Sautter, E. P., & Zúñiga, M. A. (2018). The video cover letter: Embedded assessment of oral communication skills. Quality Assurance in Education, 26(4), 423–429. https://doi.org/10.1108/qae-04-2018-0034 [in English].

Shuey, S. (2002). Assessing Online Learning in Higher Education. Journal of Instruction Delivery Systems, 16(2), 13–18. [in English].

Soffer, O. (2016). The oral paradigm and Snapchat. Social Media + Society, 2(3), 205630511666630. https://doi.org/10.1177/2056305116666306 [in English].

Vanslambrouck, S., Zhu, C., Lombaerts, K., Philipsen, B., & Tondeur, J. (2018). Students' motivation and subjective task value of participating in online and blended learning environments. The Internet and Higher Education, 36, 33–40. https://doi.org/10.1016/j.iheduc.2017.09.002 [in English].

Wilkinson, A. (1965). The concept of Oracy*. English in Education, 2(A2), 3–5. https://doi.org/10.1111/j.1754-8845.1965.tb01326.x [in English].

Xiong, Y., & Suen, H. K. (2018). Assessment approaches in massive open online courses: Possibilities, challenges and future directions. International Review of Education, 64(2), 241–263. https://doi.org/10.1007/s11159-018-9710-5 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-01