ГЕЙМІФІКАЦІЯ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31494/2412-9208-2023-1-3-401-409

Ключові слова:

гейміфікація, навчання англійської мови, мотивація, учень, навчальний процес.

Анотація

Стаття присвячена важливості аспектів гейміфікації, зокрема її мотиваційним та управлінським ефектам, стратегії оптимізації та методам моделювання. Автори підкреслюють, що закордонні та українські вчені підкреслюють значний потенціал гейміфікації для освітнього процесу, підвищення його ефективності. На думку авторів, у глобалізованому суспільстві вивчення іноземної мови є необхідним для розуміння та взаємодії з навколишнім світом. Іноземні мови відіграють особливу роль, оскільки вони повсюдно використовуються для соціальних, пізнавальних і комунікативних цілей. Створення автентичної та внутрішньої перспективи на всіх етапах оволодіння іноземною мовою має велике значення. Це спонукає вчених досліджувати нові освітні впливи, які включають використання ігор як універсального методу навчання, пізнання та самовираження. Автори зазначають, що ефективність гейміфікації як універсального інструменту покращення освітнього процесу доведена багатьма дослідниками. Учені підкреслюють, що впровадження гейміфікації здатне сформувати комунікативні навички, цифрові ігри впливають на стратегічні дії учнів, критичне мислення, мотивацію та метапізнання. Нове покоління вимагає сучасних методів і підходів, а вчителі мають бути готові працювати з новими термінами, ідеями та поняттями, ураховуючи цифровізацію нашого суспільства. Автори підкреслюють величезний і багатогранний потенціал гейміфікації у викладанні англійської мови. Вони пропонують такі ключові переваги: посилене залучення, мотивація та інтерес, контекстне навчання, миттєвий зворотний зв’язок, запам’ятовування, сприяння комунікативним навичкам, розвиток критичного мислення, зниження тривоги, довготривале залучення. Автори роблять висновок, що гейміфікація є трансформаційною силою у викладанні англійської мови. Її здатність забезпечувати інтерактивність та залученість має потенціал змінити наш підхід до освіти. На думку авторів, цей інноваційний підхід не тільки захоплює учнів, але й дає їм змогу брати активну роль у власній освітній подорожі, що зрештою призводить до більш глибокого та стійкого володіння мовою. Майбутні дослідження гейміфікації будуть присвячені вивченню інноваційних стратегій для оптимізації її впровадження в різноманітних навчальних середовищах.

Посилання

Danowska-Florczyk, E., & Mostowski, P. (2012). Gamification as a new direction in teaching Polish as a foreign language. ICT for Language Learning. URL : https://conference.pixelonline.net/conferences/ICT4LL2012/common/download/Paper_pdf/272-IBT55-FP-Florczyk-ICT2012.pdf [in English]

Hamari, J., Koivisto, J., & Pakkanen, T. (2014). Do Persuasive Technologies Persuade? A Review of Empirical Studies. In: Spagnolli, A. et al. (Eds.), Persuasive Technology, LNCS 8462 (P. 118–136). Springer International Publishing [in English].

Nagay, I., Khalabuzar, O., Alieksieieva, H., Antonenko, O., & Ovsyannikov, O. (2023). Peculiarities of the Formation of Students’ Business Communication Skills within the Distance Learning. Education Research International, vol. 2023, Article ID 9660270, 8 pages. [in English]

Khalabuzar, O., & Khalabuzar, E. (2023). ELT via interactive methods: advantages, features and structure. Naukovi zapysky Berdianskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Seriia : Pedahohichni nauky : zb. nauk. pr. – Scientific papers of Berdiansk State Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences, Issue 2, 416–424. URL : https://pedagogy.bdpu.org.ua/wpcontent/uploads/2023/10/Khalabuzar-O.-Khalabuzar-E.-ELT-via-interactive-methods-advantages-features-and-structure.pdf [in English]

Rachels, J. R., & Rockinson-Szapkiw, A. J. (2018). The effects of a mobile gamification app on elementary students ’Spanish achievement and self-efficacy. Computer Assisted Language Learning, 31 (1–2), 72–89. [in English].

Veljkovic, M. M. (2017). Gamification in Foreign Language Teaching: Do You Kahoot? In: Synthesis 2017-International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research (P. 511–516). Singidunum University. [in English]

Yaroshenko, O., Kokorina, L., Shymanovych, I., Naumovska, N., Shchaslyva, N. & Serdiuk, N. (2022). The Modern Principles of Gamification in the Teaching of English as a Foreign Language. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 14 (1 Sup1), 437–452. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-28