БІЗНЕС-КОМУНІКАЦЇЇ З ТОЧКИ ЗОРУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31494/2412-9208-2022-1-3-332-338

Ключові слова:

бізнес комунікації, комунікативний стиль, корпоративна комунікація, комунікативна компетенція.

Анотація

Пропонована стаття присвячена проблемі організації бізнес комунікацій майбутніх фахівців економічних спеціальностей у закладах вищої освіти та необхідності покращення навичок їхнього ділового спілкування. Загальновідомо, що життєздатність бізнесу прямо пропорційно залежить від здатності менеджерів, які працюють у сфері міжнародного бізнесу, встановлювати та підтримувати ділові контакти з персоналом, споживачами, бізнес-партнерами. Дослідження, проведені в м. Бердянську та Бердянському районі, показали, що молоді фахівці стикаються з проблемою організації бізнес-комунікацій під час переговорів із закордонними партнерами. У зв'язку з цим дуже актуальним є підвищення рівня ефективності володіння навичками БК, що визначає актуальність цієї роботи. Знання та вміння у сфері БК можуть стати вирішальним фактором для успішного розвитку бізнесу. Усвідомлюючи пріоритет західних традицій БК, зумовлений їхньою лінгвістичною та економічною позицією у світі, слід пам'ятати про те, що Україна, як і інші держави Східної Європи, має свій власний комунікативний стиль, яскраво виражений національний характер та нові економічні реалії. Крім того, готуючи майбутніх спеціалістів у сфері зовнішньоекономічної діяльності, міжнародного бізнесу, необхідно разом із традиційними методами навчання використовувати нові, інтерактивні, професійно-орієнтовані. Слід зазначити, що знання, які набувають студенти за спеціальністю, – дуже важливі, але не достатні для гарантії успішного розвитку бізнесу. У той час, як навички ділового спілкування – життєво необхідні. Були розроблені рекомендації для підвищення ефективності ділового спілкування майбутніх фахівців у сфері зовнішньоекономічної діяльності та міжнародного туризму. Ми вважаємо вкрай необхідним включати до чинних програм вивчення англійської мови відповідні спецкурси, що дають можливість не лише розширити свій кругозір у галузі філології та мовознавства, реалізувати інтерес до предмета, а й перевірити свою професійну орієнтацію, а найголовніше – опанувати іншомовну професійну комунікативну компетенцію, що дозволяє використовувати іноземну мову як засіб бізнес-комунікації для вирішення конкретних проблем у ситуаціях ділової взаємодії.

Посилання

Бондаренко Я. І. Cross-cultural aspects of teaching Business Communications: listening aspect. Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції «Каразинські читання: методика та лінгвістика – на шляху до інтеграції». Харків : Харківський нац. університет ім. В. Н. Каразіна, 2007. С. 27–29.

Васильева Л. А. Деловая переписка на английском языке : учебное пособие. Москва : Айрис-Пресс, 2004. 352 с.

Голдін А. Н. Мотивація вивчення англійської мови ділового спілкування в системі дистанційного навчання студентів-економістів. Матеріали VI Міжнародної конференції «Каразинські читання: Людина. Мова. Комунікація». Харків : Харківський нац. університет ім. В. Н. Каразіна, 2007. С. 88-90.

Калмыкова Е. И. Формирование коммуникативной компетенции в целях устного профессионального общения. Профессиональная коммуникация как цель обучения иностранному языку в неязыковом вузе: сборник научных трудов. Москва : МГЛУ, 2000. № 454.С. 44–53.

Нагай І. Д. Англійська мова ділового спілкування : методичний посібник, 2-ге вид., перероб. і доп. Бердянськ : Видавництво О. В. Ткачук, 2013. 75 с.

Нельке М. Учимся принимать решения. Быстро, точно, правильно : учебное пособие. Москва :Омега-Л, 2006. 127 с.

Тер-Саакянц Г. В., Красковська Н. А. Застосування рольової гри. Методика інтенсивного навчання іноземних мов. Київ, 1986. С. 194–205.

Carry B., Hardaway Ch., Warshawsky J. Why business people speak like idiots. Business Idiots. LLC, 2005. 116 с.

Clark L. R., Zimmer K., Tinervia J. Business English and Communication. Textbook. Westerville, McGraw-Hill, Inc., 1988. 640 c.

Andrews D. C., Andrews V. D. Business Communications. Textbook. New York, Macmillan Publishing Company, 1992. 618 c.

Kent R. Commission’s finding. New York Times, January 13, 2005, р. 19–21.

New Webster's Dictionary and Treasure of English Language. USA, Lexicon Publications, Inc, 1993. 1248 c

Wikipedia. URL: http://en.wikipedia.org (дата звернення: 26.09.2022)

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-06