ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31494/2412-9208-2022-1-2-447-454Ключові слова:
інтерактивні технології та методи, освітній процес, вивчення англійської мови, brainstorm, case study, метод проєктів, акваріум, блоггінг, мультимедійні презентації та само-презентації, apps/card/study.Анотація
Стаття присвячена особливостям застосування інтерактивних технологій та методів у процесі вивчення англійської мови. Актуальність дослідження полягає в тому, що вказані методи є необхідними для сучасного педагога, здатного мобільно та ефективно працювати в умовах діджиталізації. Тому метою дослідження є визначення ролі інтерактивних технологій, які стануть у нагоді майбутньому вчителеві іноземної мови. Аналіз досліджень і публікацій свідчить про те, що в умовах глобалізації інтерактивні технології стали доступними, а їхній вплив особливо відчувається у процесі навчання англійської мови. Інтерактивні технології здатні підвищувати учнівські академічні досягнення та здобутки; вони гарантують високий рівень залученості учасників до освітнього процесу, формують мотивацію та стимулюють самостійність. Тому сучасним учителям необхідно знати, як використовувати різні інтерактивні технології для підвищення продуктивності власної діяльності. Це робить проблему коректного та виваженого використання інтерактивних технологій у навчанні іноземних мов надзвичайно актуальною. Можна сказати, що за умови використання інтерактивних технологій, зокрема під час користування Інтернетом, онлайн-платформами та сервісами (YouTube, FluentU, Geopardy тощо), самостійність стає певним показником активної позиції студента, його здатності реагувати на інформацію під час виконання завдань після прослуховування автентичних аудіоматеріалів. На основі аналізу наукових досліджень можна стверджувати, що саме самостійність, на думку автора, забезпечує впевненість особистості під час набуття комунікативних навичок англійської мови, що забезпечує подальшу готовність до опанування нового навчального матеріалу. Це може стати полем наших майбутніх наукових досліджень. Підкреслено, що застосування інтерактивних технологій та методів (brainstorm, case study, метод проєктів, акваріум, блоггінг, мультимедійні презентації та самопрезентації, apps/card/study) сприяє інтенсифікації освітніх процесів в умовах сучасного діджиталізованого суспільства.
Посилання
Barnes, S. B. (1996). Literacy skills in the age of graphical interface and new media. Interpersonal Computing and Technology, 4(2), 7-26. [in English]
Bolter, J. D. (1996). Virtual reality and the redefinition of self. In L. Strate, R. Jacobson & S. B. Gibson (Eds.), Communication and Cyberspace, 105-120. [in English]
Ferris, S. P., & Montgomery, M. (1996). The new orality: Oral characteristics of computer mediated communication. The New Jersey Journal of Communication, 4, 55-60. [in English]
Gibson, S. B. (1996). Is all coherence gone? The role of narrative in web design. Interpersonal Computing and Technology, 4(2), 7-26. [in English]
Khalabuzar O. A. (2022). Theory And Practice Of Translation For Teachers Within Modern Society : [textbook]. Scholars’ Press, Tallin, Estonia. [in English]