ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЛАТФОРМ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31494/2412-9208-2023-1-2-88-97

Ключові слова:

інтерактивні платформи для вивчення англійської мови, майбутні вчителі початкової школи, дистанційне навчання, англомовна компетентність.

Анотація

Сьогодні в Україні відбуваються зміни в сучасних концептуальних засадах національної системи освіти. Модернізація процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи передбачає підвищення вимог до їх професійного рівня з метою реалізації Нового державного стандарту освіти, який передбачає формування англомовної компетентності на рівні В2. З огляду на це проблема розвитку англомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи під час навчання в закладах вищої освіти є актуальною. Це сприятиме підвищенню їх конкурентоспроможності. Більшість закладів вищої освіти України сьогодні працюють у змішаному або дистанційному форматі. Тому метою статті є дослідити найпопулярніші інтерактивні платформи для вивчення англійської мови здобувачами вищої освіти, визначити їх переваги та недоліки, встановити основні причини їх використання. Із метою отримання даних про найпопулярніші інтерактивні платформи для вивчення англійської мови було проведено анонімне опитування студентів та викладачів. Воно показало бажання студентів використовувати інтерактивні платформи для вивчення англійської мови. Дослідження дало змогу визначити основні переваги використання інтерактивних додатків вивчення англійської мови: зручність та доступність, інтерактивність, персоналізований підхід, спільнота користувачів, миттєвий зворотний зв'язок, варіативність контенту. На основі використання методів спостереження, бесіди, опитування, анкетування, аналізу інтерактивних платформ для вивчення англійської мови визначено переваги та недоліки зазначених платформ та їх використання. Досліджено, що найпопулярнішими інтерактивними платформами для вивчення англійської мови студентами вищих навчальних закладів сьогодні є Duolingo, Rosetta Stone, Babbel, Memrise, EnglishClub, British Council Learn English, EnglishDom, BBC Learning English. Платформи можуть надавати різноманітний контент, включаючи різні типи вправ, тематичні курси, інтерактивні відео та багато іншого. Це допомагає залучати студентів і підтримувати їхній інтерес протягом навчання.

Посилання

Методичні рекомендації щодо забезпечення якісного вивчення, викладання та використання англійської мови у закладах вищої освіти України, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України № 898 від 25.07.2023. URL : https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-nakazu-metodichni-rekomendaciyi-shodo-zabezpechennya-yakisnogo-vivchennya-vikladannya-ta-vikoristannya-anglijskoyi-movi-u-zakladah-vishoyi-osviti-ukrayini (дата звернення: 24.07.2023 p.)

Стандарт вищої освіти України першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 013 Початкова освіта галузі знань 01 Освіта / Педагогіка, затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України № 357 від 23.03.2021. URL : https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/ 2021/07/28/013-Pochatk.osvita-bakalavr.28.07.pdf (дата звернення: 18.07.2023 p.)

Ari I., Wilson A., Sutrisno S. The Implementation of Duolingo Mobile Application in English Vocabulary, Learning. Journal of English Language Teaching, 2020. № 5 (01). Р. 8-14. DOI: http://dx.doi.org/10.30998/scope.v5i1.6568

Basal A., Yilmaz S., Tanriverdi A., Sari L. Effectiveness of mobile applications in vocabulary teaching. Contemporary Educational Technology. 2016. № 7 (1). Р. 47–59. URL : https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1105763.pdf. (дата звернення: 23.06.2023 p.)

Beatty K. Mobile language learning: the world in our hands. Anaheim University. 2015. № 17. URL : https://www.anaheim.edu/schools-and-institutes/graduate-school-of-education/diploma-in-tesol/243-%20about/faculty-and-staff/tesol-faculty/886-ken-beatty-phd-ken-beatty-phd. (дата звернення: 28.06.2023p.)

Bernacki M. L., Greene J. A., Crompton H. Mobile technology, learning, and achievement: advances in understanding and measuring the role of mobile technology in education. Contemporary Educational Psychology. 2020. № 60. URL : https://doi.org/10.1016/J.CEDPSYCH.2019.101827.

Liubashenko O., Kornieva Z. Dialogic Interactive Speaking Skills Assessment in the Experiential Teaching of Technical English to Tertiary School Students. Advanced Education. 2019. № 6 (13). Р. 18–25. URL : https://doi.org/10.20535/2410-8286.156228.

Lytovchenko I., Ogienko O., Sbrueva A., Sotska H. Teaching English for Specific Purposes to Adult Learners at University: Methods that Work. Advanced Education. 2018. № 10. Р. 69–75. URL : https://doi.org/10.20535/2410-8286.149741.

Nykyporets S., Hadaichuk N., Medvedieva S. Communicative Competence Formation аmong Students оf Non-Linguistic Universities with the Help of Mind Maps in Foreign Language Lessons. ГРААЛЬ НАУКИ. 2021. № 2-3. Р. 412–417. URL : https://doi.org/10.36074/grail-of-science.02.04.2021.083.

Nykyporets S., Ibrahimova L. Communicative Competence Development among Students of Non-Linguistic Universities with the Help of CLIL Approach in Foreign Language Lessons. ГРААЛЬ НАУКИ. 2021. № 5. Р. 226–231. URL : https://doi.org/10.36074/grail-of-science.04.06.2021.043.

Pashko A., Pinchuk I. Methods of Classifying Foreign Language Communicative Competence Using the Example of Intending Primary School Teachers. In: Babichev S., Lytvynenko V., Wójcik W., Vyshemyrskaya S. (eds) Lecture Notes in Computational Intelligence and Decision Making. ISDMCI. Advances in Intelligent Systems and Computing. 2020. Р. 1246. Springer, Cham. URL : https://ieeexplore.ieee.org/document/9030429 (дата звернення: 12.06.2022 p.).

Rakhmanina M., Pinchuk I., Vyshnyk O., Tryfonova O., Koycheva T., Sydorko V., Ilienko O. The Usage of Robotics as an Element of STEM Education in the Educational Process. International journal of computer science and network security. 2022. № 22 (5). Р. 645–651. URL : https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.5.90.

Rohani S., Suyono A., Rozi I. F. Designing a Mobile Application for Autonomous Learning of English. First International Conference on Advances in Education, Humanities, and Language. 2019. URL : http://dx.doi.org/10.4108/eai.23-3-2019.2284960.

Zadorozhna I., Datskiv O. Motivation of Pre-Service English Teachers to Learn English as a Foreign Language in Challenging Circumstances. Advanced Education. 2022. № 9 (21). Р. 86–99. URL : https://doi.org/10.20535/2410-8286.261715.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-07