Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки
Головна
Архів випусків
Редакційна колегія
Редакційна політика
Процес рецензування
Етика публікацій
Політика відкритого доступу
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікацій
Тематика публікацій
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення статті
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2023): Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки
№ 2 (2023): Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки
DOI:
https://doi.org/10.31494/2412-9208-2023-1-2
Опубліковано:
2023-09-07
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЦІ ХХ СТОЛІТТЯ
Оксана КУДРЯ
11-16
PDF
ТЕОРЕТИКО-ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ М. КОРФА
Надія ЩЕРБАКОВА, Марина МОСКАЛЕНКО
17-26
PDF
ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
УПРАВЛІННЯ РЕЛОКОВАНИМИ УНІВЕРСИТЕТАМИ В УМОВАХ ПІДВИЩЕНОЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Марина АЖАЖА, Тетяна НЕСТОРЕНКО, Яна ПЕЛІОВА
27-40
PDF
МІСЦЕ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ В РЕЙТИНГУ УНІВЕРСИТЕТІВ: МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
Александер ОСТЕНДА, Олександр НЕСТОРЕНКО, Алла КАПЛУНОВСЬКА, Тамара МАКАРЕНКО
41-55
PDF
НАУКОВА АКТИВНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ УНІВЕРСИТЕТУ: РЕФЛЕКСІЇ ВПЛИВУ УМОВ СУЧАСНОСТІ
Анастасія ПОПОВА, Євгенія ЛИНДІНА, Наталя МАЦЕЙКО
56-70
PDF
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
ІНТЕГРАЦІЯ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
Надія ВЄНЦЕВА, Тамара МАКАРЕНКО, Володимир МИРОШНИЧЕНКО
71-78
PDF
ПЛАТФОРМА «ДІЯ.ОСВІТА» ЯК ПРИКЛАД ГАДЖЕТАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ
Володимир МОКЛЯК, Тетяна БОНДАРЕНКО
79-87
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЛАТФОРМ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Ірина ПІНЧУК
88-97
PDF
ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ: РЕФЛЕКСІЇ ЩОДО ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ У МИРНИЙ ТА ВОЄННИЙ ЧАС
Анастасія ПОПОВА, Яна СИЧІКОВА, Наталя ЦИБУЛЯК, Ганна ЛОПАТІНА, Сергій КОВАЧОВ, Пилип ПОПОВ
98-117
PDF
СТРУКТУРА ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ
Олеся СТОЙКА
118-128
PDF
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Наталія ХМІЛЬ, Олеся КИСЕЛЬОВА, Анетта ОМЕЛЬЧЕНКО
129-144
PDF
ІНФОРМАТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК КЛЮЧОВИЙ АСПЕКТ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Тарас ЧЕРНЯВСЬКИЙ, Валентина ТИТАРЕНКО
145-155
PDF
СОЦІАЛЬНА РОБОТА ТА КОРЕКЦІЙНА ОСВІТА
ГУМАНІЗМ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ
Ілона ДИЧКІВСЬКА, Наталія ФЕДОРОВА
156-167
PDF
ЗНАЧЕННЯ ФУНКЦІЇ РІВНОВАГИ ДЛЯ ПСИХОМОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Микола ЄФИМЕНКО, Павло БОЧКОВ
168-176
PDF
ЗАКОНОДАВЧІ ТА ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ НОВОСТВОРЕНОЇ ПОСЛУГИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВІДОМЧОГО ПІДПОРЯДКУВАННЯ
Наталя ЗАХАРОВА
177-186
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК НАУКОВОЇ ГАЛУЗІ «СОЦІАЛЬНА РОБОТА»
Олена КАРПЕНКО
187-198
PDF
ОБҐРУНТУВАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ СИСТЕМНИХ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ
Владислав ТИЩЕНКО
199-209
PDF
ДОШКІЛЬНА ТА ПОЧАТКОВА ОСВІТА
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Аліна ДМИТРЕНКО
210-218
PDF
МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС
Людмила КОВАЛЬ, Крістіна ПЕТРИК
219-227
PDF
РОБОТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ КОЛЕКТИВУ
Світлана ТІТАРЕНКО, Наталія СОСНОВЕНКО
228-237
PDF
СЕРЕДНЯ ОСВІТА
ПРИЄДНУВАЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ: ПРОБЛЕМА РОЗРІЗНЕННЯ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИВЧЕННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Валерій БОГДАН
238-252
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ПРОЄКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
Лариса ГРИЦЕНКО, Сергій ПОЛЯКОВ
253-267
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ
Олексій ДЕБРЕ
268-280
PDF
ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Алла КІСЬ
281-290
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ УЧНІВ САМООБСЛУГОВУВАННЮ ТА САМОЗАРАДНОСТІ В ПОБУТІ
Оксана РИСЬ
291-297
PDF
ЦИФРОВИЙ СТОРІТЕЛІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ РОЗВИТКУ СОЦІО-ЕМОЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Богдана САЛЮК, Ірина ШКОЛА
298-305
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ КОМПОЗИЦІЙНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ ЗАСОБАМИ МАКЕТУВАННЯ ТА ЕСКІЗУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ТЕХНОЛОГІЙ ОБРОБКИ КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ
Олександр СОТНИЧОК
306-316
PDF
ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ВИШИВКИ ТА КИЛИМАРСТВА В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Юлія СРІБНА
317-328
PDF
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА
ТЕХНІКА ДИРИГУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦВА: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ
Вікторія ГРИГОР’ЄВА
329-335
PDF
Мова
English
Українська
logo