ЗАСОБИ ТА МЕТОДИ АСИНХРОННОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ НАНОІНЖЕНЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31494/2412-9208-2023-1-1-264-278

Ключові слова:

асинхронне навчання, наноінженери, професійна діяльність, онлайн навчання, віртуальна та доповнена реальність, штучний інтелект, машинне навчання, технологія блокчейн, інтернет речей.

Анотація

Стаття присвячена розгляду сучасних досягнень технологій асинхронного навчання та можливостей їх застосування при підготовці майбутніх наноінженерів до продуктивної професійної діяльності в сучасних умовах. У статті розглядається низка інноваційних технологій, включаючи онлайн-навчання, віртуальну та доповнену реальність, штучний інтелект та машинне навчання, технологію блокчейн та Інтернет речей (IoT). Метою статті є оцінка доцільності та ефективності цих технологій у активізації підготовки наноінженерів до професійної діяльності. Ми прагнули проаналізувати потенційні переваги та недоліки кожної технології та те, як їх можна інтегрувати в процес підготовки майбутніх наноінженерів для створення новітніх матеріалів подвійного призначення в умовах асинхронного навчання. Стаття також прагне надати практичні рекомендації та ідеї щодо ефективного використання асинхронного навчання у підготовці майбутніх фахівців у галузі наноматеріалознавства особливо враховуючи нові реалії, у яких опинилася Україна. Ґрунтовний аналіз показав, що асинхронне навчання має потенціал бути ефективним і результативним засобом надання профільної освіти в галузі наноінженерії, пропонуючи гнучкість, масштабованість і здатність пристосовуватися до напружених графіків. У статті розглядається наявна література з даної теми з урахуванням останніх досягнень і сучасного стану галузі. На основі аналізу та порівняння різних джерел автори приходять до висновків про потенціал кожної технології для підтримки асинхронного навчання при підготовці наноінженерів. У статті також надано рекомендації щодо подальших досліджень у цій галузі та щодо розробки більш ефективних освітніх програм для майбутніх наноінженерів, які дозволять їм залишатися конкурентоспроможними та готовими до викликів і можливостей майбутнього.

Посилання

Suchikova, Y., Kovachov, S., Lazarenko, A., & Bohdanov, I. (2022). Research of synthesis conditions and structural features of heterostructure AlXGa1-XAs/GaAs of the «desert rose» type. Applied Surface Science Advances, 12, 100327. DOI: 10.1016/j.apsadv.2022.100327 [in English].

Suchikova, Y., Kovachov, S., & Bohdanov, I. (2022). Formation of oxide crystallites on the porous GaAs surface by electrochemical deposition. Nanomaterials and Nanotechnology, 12, 18479804221127307. [in English].

Emerich, D. F., & Thanos, C. G. (2003). Nanotechnology and medicine. Expert opinion on biological therapy, 3(4), 655-663. [in English].

Singh, A., & Amiji, M. M. (2022). Application of nanotechnology in medical diagnosis and imaging. Current Opinion in Biotechnology, 74, 241-246. [in English].

Suchikova, Y. O., Bogdanov, I. T., Kovachov, S. S., Kamensky, D. V., Myroshnychenko, V. O., & Panova, N. Y. (2020). Optimal ranges determination of morphological parameters of nanopatterned semiconductors quality for solar cells. Archives of Materials Science and Engineering, 101(1). DOI: 10.5604/01.3001.0013.950 [in English].

Suchikova, Y. (2016) Provision of environmental safety through the use of porous semiconductors for solar energy sector. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(5), pp. 26–33. [in English].

Karipbayev, Z. T., Kumarbekov, K., Manika, I., Dauletbekova, A., Kozlovskiy, A. L., Sugak, D., ... & Popov, A. I. (2022). Optical, structural, and mechanical properties of Gd3Ga5O12 single crystals irradiated with 84Kr+ ions. Physica status solidi (b), 259(8), 2100415. [in English].

Bohdanov, I., Kovachov, S., Suchikova, Y., Moskina, A., Tsebriienko, T., & Popov, A. I. (2022, September). Synthesis of Diamond-Like Arsenolite Crystallites on Surface of Gallium Arsenide. 2022 IEEE 12th International Conference Nanomaterials: Applications & Properties (NAP) (pp. 01-05). IEEE. [in English].

Suchikova, Y. O., Bogdanov, I. T., & Kovachov, S. S. (2019). Oxide crystals on the surface of porous indium phosphide. Archives of Materials Science and Engineering, 98(2). [in English].

Usseinov, A., Koishybayeva, Z., Platonenko, A., Pankratov, V., Suchikova, Y., Akilbekov, A., ... & Popov, A. I. (2021). Vacancy defects in Ga2O3: First-principles calculations of electronic structure. Materials, 14(23), 73-84. [in English].

Suchikova, Y., Lazarenko, A., Kovachov, S., Usseinov, A., Karipbaev, Z., & Popov, A. I. (2022, February). Formation of porous Ga 2 O 3/GaAs layers for electronic devices. 2022 IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET) (pp. 01-04). IEEE. [in English].

Fytianos, G., Rahdar, A., & Kyzas, G. Z. (2020). Nanomaterials in cosmetics: Recent updates. Nanomaterials, 10(5), 979. [in English].

Saleem, H., & Zaidi, S. J. (2020). Sustainable use of nanomaterials in textiles and their environmental impact. Materials, 13(22), 5134. [in English].

Mukherjee, A., Majumdar, S., Servin, A. D., Pagano, L., Dhankher, O. P., & White, J. C. (2016). Carbon nanomaterials in agriculture: a critical review. Frontiers in plant science, 7, 172. [in English].

Dhinakaran, V., & Shree, M. V. (2021). The role and applications of nanomaterials in the automotive industry. Nanomaterials and nanocomposites (pp. 51-59). CRC Press. [in English].

Yang, H., Liu, C., Yang, D., Zhang, H., & Xi, Z. (2009). Comparative study of cytotoxicity, oxidative stress and genotoxicity induced by four typical nanomaterials: the role of particle size, shape and composition. Journal of applied Toxicology, 29(1), 69-78. [in English].

Kumar, N., et al. (2019). Nanomaterials-enabled lightweight military platforms. Nanotechnology for defence applications, 205-254. [in English].

Suchikova, Y., Shishkin, G., Bardus, I., Skurska, M., Starostenko, K. (2021). Training Prospective Nanotechnologists to Select Optimum Solutions for the Nanostructures Synthesis Using the Analytic Hierarchy Process. TEM Journal, 10 (4), 1796–1802. [in English].

Suchikova, Y., Bohdanov, I., Kovachov, S., Lazarenko, A., Shishkin, G. (2021). Training of the Future Nanoscale Engineers: Methods for Selecting Efficient Solutions in the Nanostructures Synthesis. 2021 IEEE 3rd Ukraine Conference on Electrical and Computer Engineering, UKRCON 2021 – Proceedings, 2021, p. 584–588. [in English].

Light Feather, J., & Aznar, M. F. (2018). Nanoscience Education, Workforce Training, and K-12 Resources. CRC Press. https://doi.org/10.1201/9781315219417/ [in English].

Lavrysh, Y., Lytovchenko, I., Lukianenko, V., & Golub, T. (2022). Teaching during the wartime: Experience from Ukraine. Educational Philosophy and Theory. https://doi.org/10.1080/00131857.2022.2098714/ [in English].

McNutt, M., & Hildebrand, J. (2022). Scientists in the line of fire. Science, 375(6585), 1071-1071. https://doi.org/10.1126/science.abp8817/ [in English].

Fortunato, J., Gigliotti, R., & Ruben, B. (2018). Analysing the dynamics of crisis leadership in higher education: A study of racial incidents at the University of Missouri. Journal of Contingencies and Crisis Management, 26(4), 510-518. https://dx.doi.org/10.1111/1468-5973.12220. [in English].

Petrić, H. N., Gaind, N., & Van Noorden, R. (2022). Nature’s Take: how the war in Ukraine is impacting science. Nature. https://doi.org/10.1038/d41586-022-03155-z. [in English].

Fiialka, S. (2022). Assessment of war effects on the publishing activity and scientific interests of Ukrainian scholars. Knowledge and Performance Management, 6(1), 27–37. https://doi.org/10.21511/kpm.06(1).2022.03. [in English].

Wegerif, R. (1998). The social dimension of asynchronous learning networks. Journal of asynchronous learning networks, 2(1), 34-49. [in English].

Rehman, R., & Fatima, S. S. (2021). An innovation in Flipped Class Room: A teaching model to facilitate synchronous and asynchronous learning during a pandemic. Pakistan Journal of Medical Sciences, 37 (1), 131. [in English].

Careaga-Butter, M., Quintana, M. G. B., & Fuentes-Henríquez, C. (2020). Critical and prospective analysis of online education in pandemic and post-pandemic contexts: Digital tools and resources to support teaching in synchronous and asynchronous learning modalities. Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 38(2), 23-32. [in English].

Lipomi, D. J., Fenning, D. P., Ong, S. P., Shah, N. J., Tao, A. R., & Zhang, L. (2020). Exploring Frontiers in Research and Teaching: NanoEngineering and Chemical Engineering at UC San Diego. ACS nano, 14(8), 9203-9216. [in English].

Persada, S. F., Prasetyo, Y. T., Suryananda, X. V., Apriyansyah, B., Ong, A. K., Nadlifatin, R., ... & Ardiansyahmiraja, B. (2022). How the Education Industries React to Synchronous and Asynchronous Learning in COVID-19: Multigroup Analysis Insights for Future Online Education. Sustainability, 14(22), 15288. [in English].

Díaz, J., Saldaña, C., & Avila, C. (2020). Virtual world as a resource for hybrid education. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 15(15), 94-109. [in English].

John, A. A., Thakur, P., & Singh, G. (2022). Potential, concepts, and key advances for a ubiquitous adaptive indigenous microengineering and nanoengineering in 6G network. International Journal of Communication Systems, e5410. [in English].

Sahai, A. K., & Rath, N. (2021). Artificial intelligence and the 4th industrial revolution. Artificial intelligence and machine learning in business management (pp. 127-143). CRC Press. [in English].

Javaid, M., Haleem, A., Singh, R. P., & Suman, R. (2021). Pedagogy and innovative care tenets in COVID-19 pandemic: An enhancive way through Dentistry 4.0. Sensors International, 2, 100118. [in English].

Salau, B., Rawal, A., & Rawat, D. B. (2022). Recent advances in artificial intelligence for wireless internet of things and cyber-physical systems: A comprehensive survey. IEEE Internet of Things Journal. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-01