УПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2412-9208-2024-1-139-145

Ключові слова:

метод проектів, літературні дисципліни, організація проєктної діяльності, структура проекту, етапи реалізації проекту, роль викладача, стимулювання активності студентів, інтерактивні методи навчання.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню методу проєктів у вивченні літературознавчих дисциплін у закладах вищої освіти. Розглядаються ключові аспекти організації проєктної діяльності, включаючи структуру проєкту, етапи його реалізації, форми представлення результатів та оцінювання. Автор детально розглядає роль викладача у підготовці студентів до проєкту та підтримці їхньої роботи, а також акцентує увагу на значенні проєктної роботи для стимулювання активності студентів, їхнього творчого розвитку та співпраці. Підкреслюється важливість використання інтерактивних методів у навчальному процесі та розвитку педагогічної майстерності майбутніх педагогів. Також аналізується практичне застосування методу проєктів у вивченні літературних творів та біографій письменників як засіб стимулювання інтелектуальної активності та самореалізації студентів. Робота має велике значення для вдосконалення якості навчання та розвитку креативних здібностей студентів у сучасній освітній практиці.

Посилання

Ващенко Л. Управління інноваційними процесами : монографія. Київ : ВПЦ «Тираж», 2005. 379 с.

Гончаренко С. Український педагогічний словник. Київ : Либідь, 1997. 376 с.

Гусь І., Калмикова І. Метод проєктів. Управління школою. 2005. № 5. С. 8–11.

Єрмаков І. На шляху до школи життєвої компетентності: проєктний підхід. Метод проєктів: традиції перспективи, життєві результати : практико зорієнтований збірник. Київ : Департамент, 2003. С. 15–29

Забродська Л. Інформаційно-методичне забезпечення проєктно-технологічної діяльності викладача : науково-методичний посібник. Харків : Вид. група «Основа», 2007. 208 с.

Коберник О. Проєктна технологія: можливості застосування в освіті. 2012. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/2395/1/Kobernik%20O_%20proektna%20texnologia.pdf (дата звернення: 12.03.2024).

Кондратова Л. Організація проєктної діяльності учнів у позаурочній роботі школи. Харків : Вид. група «Основа», 2009. 112 с.

Кузнецова І. Підготовка майбутніх вчителів-філологів до проєктної діяльності: теоретичний аспект. Наукові праці. 2006. Т. 50. Випуск 37. С. 140–142. URL: https://lib.chmnu.edu.ua/pdf/naukpraci/pedagogika/2006/50-37-25.pdf (дата звернення: 10.03.2024).

Подобєдова Т. Підготовка майбутніх вчителів гуманітарного профілю до педагогічного проектування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. Луганськ, 2005. 19 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-06