Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки
Головна
Архів випусків
Редакційна колегія
Редакційна політика
Процес рецензування
Етика публікацій
Політика відкритого доступу
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікацій
Тематика публікацій
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення статті
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2024): Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки
№ 3 (2024): Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки
DOI:
https://doi.org/10.32782/2412-9208-2024-3
Опубліковано:
2024-12-30
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
ПОДОЛАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОГО БАР’ЄРА ЯК УМОВА ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА
Володимир ТАТАРІН, Ірина ГЛАЗКОВА
13-25
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Олена ФЕДЮНІНА
26-35
PDF
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (ЗА ГАЛУЗЯМИ)
СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА БАКАЛАВРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВІЙНИ: КЕЙС ВИКЛАДАННЯ ПРАКТИКУМУ З ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ
Марина БОГДАНОВА, Марія БОГДАНОВА
36-47
PDF
ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Карина КОВАЛЬ
48-54
PDF
ІНТЕГРАЦІЯ ГРАФІЧНИХ ТА АНАЛІТИЧНИХ ПІДХОДІВ У ВИВЧЕННІ РУХУ В МЕХАНІЦІ
Клавдія КОТВИЦЬКА, Альберт КОТВИЦЬКИЙ
55-66
PDF (English)
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЇ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ» У ВНЗ
Микола КУДІНОВ
67-75
PDF
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ НАСКРІЗНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Андрій ФЕДОРЕНКО
76-84
PDF
ФАСИЛІТАЦІЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ
Лада ЧЕМОНІНА, Михайло КОРОБОВ
85-95
PDF (English)
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА
ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ»
Катерина ДЕГТЯРЬОВА, Алла КАРАСЬ, Вікторія ЖИВОЛУП, Ірина ЛЯХОВА
96-107
PDF
ТЕХНОЛОГІЇ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
Наталя САМСУТІНА, Ольга АНАСТАСОВА, Юлія МИТЯНЕНКО
108-118
PDF
ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Тетяна ТЮЛЬПА
119-128
PDF
ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМНО-ЦІЛІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Олександра ХАЛЛО
129-135
PDF
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
АДАПТАЦІЯ ТА МОДИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Ольга ВАСИЛАК
136-143
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ТРУДНОЩАМИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
Катерина ТИЧИНА, Наталія БАБИЧ, Юлія КУШНІР
144-161
PDF
ПИТАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ З ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ В ІНКЛЮЗИВНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Світлана ФЕДОРЕНКО, Дмитро КОРЕПІН
162-171
PDF
СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
CASE-STUDY ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Наталя ЗАХАРОВА
172-184
PDF
ДО ПИТАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ТА ЙОГО МІСЦЯ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ПАРАДИГМІ
Аліна СИНИЦЯ
185-197
PDF
ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
ТЕХНІЧНІ ОСВІТНЬО-НАУКОВІ КЛАСТЕРИ: СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ
Сергій БАЖАН
198-210
PDF
УНІВЕРСИТЕТИ З ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ: ВИБІР В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Тетяна НЕСТОРЕНКО, Яна ПЕЛІОВА, Олександр НЕСТОРЕНКО
211-226
PDF
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
ДІЛЯНКА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Аліна ДМИТРЕНКО
227-235
PDF
ЕКОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА, КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ
Сергій ІНОЗЕМЦЕВ
236-244
PDF
ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Оксана КУЗНЕЦОВА
245-254
PDF
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Валентина МІРОШНІЧЕНКО, Руслан СОПІВНИК
255-263
PDF
ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ МАРІЇ МОНТЕССОРІ
Аліна БАЄНКО
264-273
PDF
РАННЄ ПЛАВАННЯ В ЗАГАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ЕВОЛЮЦІЙНОЇ ГІМНАСТИКИ ДЛЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. (СУМІСНА ТЕХНОЛОГІЯ М. М. ЄФИМЕНКА ТА Т. Д. АЗАРЕНКО)
Микола ЄФИМЕНКО, Тетяна АЗАРЕНКО
274-289
PDF
ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Олена ТРИФОНОВА
290-299
PDF
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ: МОДЕЛЬ «МАРШРУТИЗАТОР» ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Людмила ШУЛЬГА
300-311
PDF
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
Вікторія БОНДАРЕНКО
312-322
PDF
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН РЕСУРСІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЧЕРЕЗ ЧИТАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Оксана ДУБРОВА, Олена КОНДРАТЬЄВА, Артем ПОЛУЛЯХОВ
323-332
PDF (English)
ІНТЕГРАЦІЯ ІНСТРУМЕНТУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ВІДЕОІГОР BITSY В ПРАКТИКИ ВИКЛАДАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
Євген МАЛЮК, Руслана НОВИКОВА, Алла МАЖАРА
333-344
PDF
ДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: ПОДОЛАННЯ МОВНИХ БАРʼЄРІВ
Артем ТИЩУК, Юлія МЕЛЬНІКОВА
345-353
PDF
Мова
English
Українська
logo